Ciekawostki związane z WW |
zoltar226
Gorąco Wierzący
|
Rozpisze pare (moim zdaniem) Bugów w młotku....
1. Włócznie ( WW I S ) = ( - - - ) A. Normalnie broń dwuręczna ale można nią walczyć 1 ręką ale wynika z tego: - trzeba mieć 1 sięcej siły niż broń wymaga - -5 do WW - -1 parowanie (jeżeli ktoś kożysta z parowań) B) Jako że jest dłuższa niż normalny miecz: -jeżeli przeciwnik ma tylko broń ręczną i drugą ręke wolną to ten kto walczy włucznią ma +10 do WW -jeżeli przeciwnik ma tylko sztylet/nóż to ten z włucznią ma WW+15 ! - tarcza lub druga broń niwelują te bonusy -pruba sparowania włucznią ciosu topora lub ciężkiej buławy to 75%szans że złamie sie włócznie.... 2. Trójząb ( - - - ) A) to samo co przywłuczni B) trójzębem da sie zaklinować przeciwnikowy broń o podłoże to znaczy że wojownik zurzywa 1 atak na zaklinowanie miecza przeciwnika a drugi atak jest w nieosłonięty cel (chyba że ma coś w 2 ręce) 3. Najleprze połączenia broni (prawa, lewa): - Broń palna, jednoręczna+Miecz - Dł. miecz + Trójząb - Włócznia + broń miotana - Rapier + Lewak/Łamacz mieczy 4. Łamacz Mieczy ( - - -2) -Można poświęcić 1 Atak na próbe złamania miecza przeciwnika: Rzut na WW, jeżeli sie uda to znaczy że zachaczyło sie broń przeciwnika, teraz przeciwnik robi żut na I+Zr/2 ak mu sie uda to wybronił sie z tej sytuacji, a jak nie to rzut poruwnawczy na S (ale k10 zamiast k100) jeżeli przegrany to przeciwnik uwolnił miecz, jeżeli przewaga do 3 ptk to wytrącamy broń przeciwnikowi, jeżeli o więcej to łamiemy tą broń. -łamacz mieczy przy zwykłym trafieniuzadaje K4 a w moim systemie ma modyfikator -1 do zadanych obrażeń. 5. W taki sam sposób jak łamcz mieczy można uzyć zwykły łańcuch z jakimś ciężarkiem na końcu oprucz tego że: -można tylko wyrwać broń a nie ją uszkodzić to znaczy że rzut poruwnawczy na siłe udany bez względu na rozbierzność powoduje wyrzucenie broni w cholere -normalna walka łańcuchem jest niemożliwa tzn używany jako broń ma mod. -20WW i może zadać góra K2 obrażń w moim systemie mod. -3. 6. Broń drzewcowa ( - -10 +1 ) - długaśnie to strasznie jeżeli między atakującym a atakowanym znajduje sie jakaś przeszkoda (mur płot, beczki coś takiego) to nie ma rzutów na WW, atakujący automatycznie wygrywa i zadaje k6+1 obrażeń (wg. mojego sys. tak samo) 7. Broń miotana: tu mechanika jest prosta 1 atak to 1 rzut żucamy na US ale nie ma rzutu na siłe ataku jak to było w młotku bo tobyło bez sesnsu... wykonujemy za to normalny rzut na to gdzie sie trafiło. Zadawane obrażenia zalerza od rodzaju broni..wypisze kilka znanyh w młotku - nóż do rzucania: wymagana siła: 1, mod do US: brak, obrażenia k4 - wywarzony nóż do rzucania: wym. S: 2, Mod do US+5, obrańenia k3+1 - shuriken : wym S: 1, Mod do US+10, obrańenia K2 - oszczep : wym. S:2, Mod do US brak, obrażenia k4+1 Teraz błagam powiedzie mi że pisze to nie tylko dla siebie i ktoś będzie z tego korzystał.... mnie po prostu wkurza nierealizm walk w młotku dlatego pisze patch'e ^^ |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Ciekawostki związane z WW |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.