Forum RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki Strona Główna


RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki
RPG,Anime,Manga,Warhammer,StoryTelling
Odpowiedz do tematu
Ciekawostki związane z WW
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Rozpisze pare (moim zdaniem) Bugów w młotku....

1. Włócznie ( WW I S ) = ( - - - )

A. Normalnie broń dwuręczna ale można nią walczyć 1 ręką ale wynika z tego:
- trzeba mieć 1 sięcej siły niż broń wymaga
- -5 do WW
- -1 parowanie (jeżeli ktoś kożysta z parowań)
B) Jako że jest dłuższa niż normalny miecz:
-jeżeli przeciwnik ma tylko broń ręczną i drugą ręke wolną to ten kto walczy włucznią ma +10 do WW
-jeżeli przeciwnik ma tylko sztylet/nóż to ten z włucznią ma WW+15
! - tarcza lub druga broń niwelują te bonusy
-pruba sparowania włucznią ciosu topora lub ciężkiej buławy to 75%szans że złamie sie włócznie....

2. Trójząb ( - - - )

A) to samo co przywłuczni
B) trójzębem da sie zaklinować przeciwnikowy broń o podłoże to znaczy że wojownik zurzywa 1 atak na zaklinowanie miecza przeciwnika a drugi atak jest w nieosłonięty cel (chyba że ma coś w 2 ręce)

3. Najleprze połączenia broni (prawa, lewa):
- Broń palna, jednoręczna+Miecz
- Dł. miecz + Trójząb
- Włócznia + broń miotana
- Rapier + Lewak/Łamacz mieczy

4. Łamacz Mieczy ( - - -2)
-Można poświęcić 1 Atak na próbe złamania miecza przeciwnika:
Rzut na WW, jeżeli sie uda to znaczy że zachaczyło sie broń przeciwnika, teraz przeciwnik robi żut na I+Zr/2 ak mu sie uda to wybronił sie z tej sytuacji, a jak nie to rzut poruwnawczy na S (ale k10 zamiast k100) jeżeli przegrany to przeciwnik uwolnił miecz, jeżeli przewaga do 3 ptk to wytrącamy broń przeciwnikowi, jeżeli o więcej to łamiemy tą broń.
-łamacz mieczy przy zwykłym trafieniuzadaje K4 a w moim systemie ma modyfikator -1 do zadanych obrażeń.

5. W taki sam sposób jak łamcz mieczy można uzyć zwykły łańcuch z jakimś ciężarkiem na końcu oprucz tego że:
-można tylko wyrwać broń a nie ją uszkodzić to znaczy że rzut poruwnawczy na siłe udany bez względu na rozbierzność powoduje wyrzucenie broni w cholere
-normalna walka łańcuchem jest niemożliwa tzn używany jako broń ma mod. -20WW i może zadać góra K2 obrażń w moim systemie mod. -3.

6. Broń drzewcowa ( - -10 +1 )
- długaśnie to strasznie jeżeli między atakującym a atakowanym znajduje sie jakaś przeszkoda (mur płot, beczki coś takiego) to nie ma rzutów na WW, atakujący automatycznie wygrywa i zadaje k6+1 obrażeń (wg. mojego sys. tak samo)

7. Broń miotana: tu mechanika jest prosta 1 atak to 1 rzut żucamy na US ale nie ma rzutu na siłe ataku jak to było w młotku bo tobyło bez sesnsu...
wykonujemy za to normalny rzut na to gdzie sie trafiło. Zadawane obrażenia zalerza od rodzaju broni..wypisze kilka znanyh w młotku

- nóż do rzucania: wymagana siła: 1, mod do US: brak, obrażenia k4

- wywarzony nóż do rzucania: wym. S: 2, Mod do US+5, obrańenia k3+1

- shuriken : wym S: 1, Mod do US+10, obrańenia K2

- oszczep : wym. S:2, Mod do US brak, obrażenia k4+1

Teraz błagam powiedzie mi że pisze to nie tylko dla siebie i ktoś będzie z tego korzystał.... mnie po prostu wkurza nierealizm walk w młotku dlatego pisze patch'e ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ciekawostki związane z WW
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu