Wasze top 10 filmów.......... |
zoltar226
Gorąco Wierzący
|
1) Equilibrium
2) Last king of Scotland 3) Piraci z karaibów (cała trylogia) 4) Shreck (też wszystkie) 5) Matrix (trylogia) 6) Evil Dead (miał być horror była z tego komedia, też trylogia) 7) Underworld (oba) 8) Fast and furious (i 2 częśc bo Tokio Drift był slaby) 9) LOTR 10) Die Hard 4 |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
zuy
Bóg
|
1/2) Ultimatum Bourna ^^
1) Kod Dostępu 2) Minority Report 3) Bourn Trilogy 4) Equilibrium 5) Ocen's Eleven 6) Skok 7) Killer (w końcu klasyka ^^) Zapłata 9) LoTR 10) Piraci z Karaibów |
||||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy |
Wasze top 10 filmów.......... |
|
||
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.