Autor Wiadomość
zoltar226
PostWysłany: Pon 23:10, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Mówiłem^^ ja osobiście skosiłem połowe ekwipunku takiej postaci^^
zuy
PostWysłany: Pon 22:36, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Przewypaśna postać , jakieś kary by się przydały... mniej gambli czy coś...
zoltar226
PostWysłany: Pon 19:49, 21 Kwi 2008    Temat postu: Profesja: Rusznikarz [z neuroshima.org]

"Teraz komora nabojowa, lufa, mechanizm spustowy i magazynek… Dodajmy do tego łoże i otrzymamy… Lee Enfielda"

Po pierwsze – żaden nawiedzony spec, oni zajmują się teorią powstania Molocha. Po drugie – żaden walnięty monter – ty składasz broń, oni rozbierają wszystko na części. Jesteś rusznikarzem i powinieneś wiedzieć co to oznacza.

Po trzecie, jesteś najmilej widzianą osobą w Detroit – potrafisz z kilku części sklecić pukawkę. Każdą. Sten to dla ciebie małe piwo, a Colta Peacemakera robisz od ręki. Po czwarte - potrafisz przywrócić do stanu używalności każdą broń palną … w bardzo krótkim czasie. Po piąte i najważniejsze – potrafisz sklecić amunicję. Wystarczą ci narzędzia, materiały oraz kilka godzin roboty i już masz zapasy na dwa tygodnie… To jak, potrzebujesz kumpla?

Cechy:

Pan Wycior:
Kiedy wyciągnęliście to z dna jeziora, z ledwością przypominało to kamień. Po dwóch godzinach wszyscy sprawdzają tą Berettą swoją celność.

Zaczynasz ze sztuczką „Sztuka jest sztuka”. Poza tym przywrócenie broni do stanu użyteczności zajmuje ci od jednej godziny do ośmiu (ustal z MG przed oczyszczaniem danej broni).

Pan złota rączka:
To, że wokół tylko złom, mobilizuje cię. Kilka stuknięć młotkiem, troszkę ognia, trzy dni pracy i… do taśmy amunicyjnej dorobiłeś M60. I to porządne M60.

Mając do dyspozycji złom, narzędzia, plany broni i kilka dni pracy, potrafisz zrobić broń palną. Wystarczy, że zdasz test rusznikarstwa:

» Rewolwery, Sten, atm Automag, obrzyn, dwururka – problematyczny
» Karabiny samopowtarzalne, powtarzalne – trudny
» Większość broni – b. trudny
» M81 Barret, karabiny maszynowe, P 90, H&K G11, Pancor Jaghammer i tego typu cholernie rzadka broń, miotacze ognia – ch. trudny

Do tego stworzona przez ciebie broń ma 50% szans, że przy zacięciu nic się nie stanie (po wyrzuceniu liczby określającej zacięcie rzuć jeszcze raz – wynik od 1 do 10 oznacza, że nic się nie stało i można nadal strzelać). Ale, ale… żeby nie było ci za łatwo, zabieramy ci suwak. Nic za darmo, jak to mówią…

Ammu-nation:
Gość popatrzył się na mojego kałacha i kazał poczekać jeden dzień. Nazajutrz dostałem wiadro amunicji do niego… Gość chyba miał stary skład, bo przecież nie mógł tego zrobić sam…

Potrafisz robić amunicję. Mając plany, materiały i narzędzia, zrobisz każdy pocisk. W efekcie – stopień w dół na tabeli rusznikarstwa. Poza tym twoje pociski omijają zasadę „dobra amunicja”. W końcu jesteś mistrzem w tej dziedzinie (ilość i czas ustal z MG).

Ps. Za darmo dostajesz do wyboru: plany 6 broni, narzędzia, plany amunicji (tej rzadszej), lub sprzęt do produkcji amunicji (jakieś 50 pocisków, ustal z MG jakich).

Moim zdaniem troche zbyt wypaśna postać ale tu kilka utrudnień tu 50 gambli mniej i wychodzi naprawde ciekawa postać^^

Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com