Autor Wiadomość
zoltar226
PostWysłany: Pon 16:14, 13 Sie 2007    Temat postu:

Magiczna laska Herengalda Tesli-żelazny pręt z kulką na końcu dziala jak nasze kule plazmowe ale daje 100000x więkrzą moc Very Happy po włączeniu (słowo magiczne) zaczyna wailć piorunami we wszystkie strony
Życze powodzena temu kto będzie musiał to włączyć lub co gorsza wyłączyć Very Happy
Michae
PostWysłany: Pon 16:00, 06 Sie 2007    Temat postu:

Może Amulet Podróży. Gdy go założysz wybierasz się w podróż na tamten świat. Wrócić możesz jedynie gdy ktoś ci ten amulet zdejmie. Ewentualnie może być już na to za późno gdy dorwą cię wymyślone przez MG demoniszcza i piekliszcza.

Swego czasu wspominaliśmy również o lasce, która rzuca fireballa z losowego końca.

PS. A tatuaż pisze się bez "ł" =P.
zuy
PostWysłany: Sob 0:37, 04 Sie 2007    Temat postu:

,,RULEBREAKER,,- jest to powykręcane ostrze lśniące wszystkimi kolorami tęczy. Kryje w sobie śmiercionośną moc. Po pierwsze jest to sztylet ignorujący pancerz. Wyjątkime sa tu magiczne pancerze. Jeśli na takowy się trafi następuje bitwa energi pancerza i sztyletu. Rzuty: bazowe 30% szans na zarzymanie ostrza RuleBreakera +10% za każdy dodatkowy magiczny (pp)punkt pancerza danej zbroii tarczy itp. Przykład: Jeśli zbroja powiedzmy daje 1 do siły, co oznacza że jest magiczna, ale nie daje ona żadnych dodatkowych PP, to rzut na przebicie wynosi 30% (szans na obronę). natomiast jeśli zbroja daje powiedzmy 2 dodatkowe PP, to szansa na przebicie będzie wynosiła 50%. Proste? Nie? To trudno. Very Happy
Teraz najważniejsza umiejętność RuleBreakera. Jeśl zostanie nim trafiona osoba z PM-ami to natychmiast zostaje zatrzymany jej przepływ many (PM-y). Magik nie może rzucać zaklęć i jest mocno osłabiony. (No i oczywiście ranny ^^ od rany kłutej). Ponowny przepływ many można przywrócić: 1)Cudem boskim. 2)Nie można. 3)Poprosić demona 4)Przeforsować przecięty obwód magiczny strumieniem many z zewnątrz. (potrzeba conajmniej 10x więcej Pm-ów niż posiadał wcześniej).
Osoba nie będąca magikiem i nie posiadajaca pm-ów automatycznie traci szanse na jakie kolwiek awansowanie naklasę magiczną. Dla niej dozwolone są tylko powyższe 3 punkty. By odwrócić swój los. (Zakładam tu oczywiście że postać ukłuta przezyje i jakoś ucieknie z pola walki przed prześladowcą. Którym obecnie prawdopodobnie jest sławny, albo i niesławny (zależy jak dla kogo) Regis Regalius. Specjalizujący się w zabijaniu czarnoksiężników, nekromantów itp. Notkę o nim walnę w innym temacie.
zuy
PostWysłany: Sob 0:12, 04 Sie 2007    Temat postu:

Magiczne tatułaże. O tym jak takowy znajdzie się na jakiejś częsci ciała zależy od MG. Jego moc też. Tu podam przykładowy.
Tribalowaty tatułaż na nadgarstku - niewidzialne przedłużenie dłoni o 1 metr, można coś złapać lub uderzyć raz na 6h. Po tym czasie tatułaż pojawi się znowu.

Buehhh... (śmiech przeznaczony tylko dla moich graczy spowodowane jest to Anime ,,Elfen Lied,,)
Tatułaże od tyłu głowy zachodzące na skronie. Dają posiadaczowi dodatkową niewidzialną rękę o zasięgu 4m. Ręka ta jest niematerialna, i posiada siłę zdolną pogruchotać kości lub nawet oderwać kończyny u słabszych przeciwników. Tego graczom się nie daje. (raczej, no chyba że... ->) U osób o słabej sile woli używanie 3-ciej ręki wiąże się z możliwością utraty przytomności uszkodzenia mózgu lub nawet efektownej explozji głowy. (słaba siła woli cyt. mniej niż 70) ^^.
Michae
PostWysłany: Pon 9:00, 23 Lip 2007    Temat postu:

No to zacierajcie rączki fani Pratchetta! Można po prostu wrzucić do gry Bagaż!
zoltar226
PostWysłany: Wto 21:54, 10 Lip 2007    Temat postu:

Propos niewidzialnej broni towszystko zalerzy od tego jaka to broń, jeżeli jest to sztylet albo krótki miecz to nie mam mowy o minusach od WW bo naprawde już kiepski wojownik nie jest w stanie zrobić tym sobie krzywdy nie chcacy... jak jest todługi miecz albo np. lanca to już gorzej^^
moim zdaniem niewidzialny k. miecz w lewą ręke to jest +1 atak z zaskoczenia na ture....... świetne^^
zuy
PostWysłany: Pon 2:05, 09 Lip 2007    Temat postu:

To płaszcz który akurat posiada jeden z moich graczy ale skoro on zna już jego właściwości to moge go rozpisać. Płaszcz Cienia (wiem banalna nazwa) jest to podkreślam artefakt. Jest to inteligentny płaszcz potrafiący wtapiać się w ciemność, i na życzenie właściciela pochłonąć nawet zapachy i wytłumic w pewnym stopniu dzwięki. (+20 do testów skradania się). Płaszcz daje również odporność na Ogień i Kwas. Może służyć również jako torba przechowania. Może on pomieścić dość sporo. Cokolwiek zostanie włożone zgodnie z wolą właściciela w obręb płszcza zostanie przeniesione do subprzestrzeni kontrolowanej przez płaszcz. Sub przestrzeń jest ograniczona więc nie należy przesadzać. ^^
zuy
PostWysłany: Pon 1:01, 09 Lip 2007    Temat postu:

Tak i ten run sprawiał że nie trzeba było rzucać na zręczność. Chociarz mogą się zdarać uszkodzone. ^^
zuy
PostWysłany: Nie 22:30, 08 Lip 2007    Temat postu:

Moi gracze mjaa takie coś na sesji chodzi mi o amulet zmiany płci. Jeśli nie zdejmie się go w ciągu tygodnia zmiana następuje na stałe. Mają go już 3 dni. Nie wiedzą o tym że zostały im jeszcze 4 dni ^^.
zoltar226
PostWysłany: Nie 18:28, 08 Lip 2007    Temat postu:

Coś co wraca jak bumerang w młotku jest to był run krasnoludzki jak dobrze pamientam.....
Michae
PostWysłany: Nie 17:37, 08 Lip 2007    Temat postu:

Sztylet do rzucania. Cóż Zoltar fajny pomysł ale sztylet zamiast teleportować się powinien wracać jak bumerang a gracz rzucałby na zręczność czy złapie =).

A ja proponuję Amulet Zmiany Płci (po angielsku Gender Bender). Zgadnijcie jak działa ^^.

Albo Pierścień Rozdziania (po angielsku Ring of Disrobing). Wywala wszystko na ziemię (ekwipunek, panceż, ciuchy, biżuterię [nawet siebie - w sensie pierścień]).

Albo Wabbajack (to z obliviona) - laska, która zamienia cel w losowe zwierzę (można by zrobić 100 propozycji i rzucać k100 (^_^) )
zuy
PostWysłany: Sob 11:11, 07 Lip 2007    Temat postu:

zastanawiam się czy nie skopiowac wszystkich itemów z naszego starego forum calla ^^
http://www.calla.fora.pl/propozycje-na-ciekawe-przedmioty-czyt-humorzaste-t63.html
zuy
PostWysłany: Sob 11:08, 07 Lip 2007    Temat postu:

Nie ma nic banalniejszego niż niewidzialny miecz ^^. Ale jako, że jest niewidzialny jego użytkownik też ostrza nie widzi. ^^ Dlatego można używać niewidzialnego miecza pod warunkiem posiadania specjalnego B.S.-a niewidzialna broń. b.s. ten pozwala walczyć taką bronią bez robienia sobie krzywdy. Pozwala on równierz walczyć przeciwko takiej broni z większą skutecznością. Jako, że niewidzialne bronie moga być różne od zwykłego miecza po megasuperhiper niszczyciel 5000XL tak więc sobie statystyki broni daruję. Broń taka do podstawowych statystyk powinna mieć jedynie -10WW gdy postać nie ma B.S. i -20 na test parowania dla przeciwnika bez tego B.S. i -10 z tym B.S.-em.
Proszę o komętarze.
zuy
PostWysłany: Pią 23:14, 06 Lip 2007    Temat postu:

no cuz ja mam sporo ale wypiszę tylko te których aktualnie nie używam na sesji ^^ bo zdarza się ze gracze tu zaglądają ^^. A wypada by pomęczyli się z identyfikacją Razz
zoltar226
PostWysłany: Pią 18:46, 06 Lip 2007    Temat postu: -=Artefakty=-

Artefakty - zawsze potrzebne a nigdy nikomu sie przed sesją ich wymyślać nie chce, to wypiszmy tu wszystkie artefakty poza książkowyi jakie można wykożystać na sesji najlepiej autorskie ^^

Amulet ochrony przed magią - Mały srebny dysk opisany tribalami (^^) na łańcuszku - może pochłonąć 4PM skierowane przeciwkotobie dziennie ( w formie dowolnego czaru)

Wielorazowy Nóż do rzucania - Nóż jak nóż tylko ma wyryty jaki symbol - na komende teleportuje się do ręki posiadacza.

Klejnot morza - Piękny zloty pierścień z jebitnym szafirem - pozwala oddychać pod wodą.

inne wy wymyślajcie^^

Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com