Autor Wiadomość
zuy
PostWysłany: Pią 23:53, 03 Sie 2007    Temat postu:

heh nieźle musze wreszcie skonczyć mój artukuł o magii bo coś czuję że zostaję w tyle ^^
Michae
PostWysłany: Pon 19:15, 30 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli ktoś miałby problemy z wyobraźnią, załączam obrazek pomocniczy.

http://planetelderscrolls.gamespy.com/fms/Image.php?id=48898
niestety nie da się go zamieścić więc po prostu kliknijcie linka
zoltar226
PostWysłany: Nie 18:12, 29 Lip 2007    Temat postu:

Tak Michale zaraz dopiszemy wedle życznia
inne groty:
-worek z piskiem zasiąg -65% obrażenia 1 (zawsze, obuchowe) Szansa na ogłuszenie 40-99% w zależności od jakości stzały^^
-Podpalona szmata zamiast grotu zasięg - 30% obrażenia 1 (zawsze, obuchowe)+K6 od ognia
-Podpalona szmatka za grotem: zasięg -25% obrażenia jak od grotu+K3 od ognia
-Strzała z kotwiczką : zasięg 50%, obrażenia k2-1 obuchowe:D
-Grot krzyżowy do przecinania lin: zasięg 80%, obrażnie K3
-Grot świecący: zasięg 100% obrażenia K4, świeci^^
Michae
PostWysłany: Pon 8:55, 23 Lip 2007    Temat postu:

Do strzał można by dodać ogłuszające (z woreczkiem z piaskiem na końcu, potrzebna by była np. umiejętność ogłuszanie do ich użycia) i
strzały do przecinania lin.
Gość
PostWysłany: Czw 11:31, 19 Lip 2007    Temat postu:

nieźle! też kopiujęSmile
zuy
PostWysłany: Wto 21:29, 10 Lip 2007    Temat postu:

I'm really impressed ^^
zoltar226
PostWysłany: Wto 19:16, 10 Lip 2007    Temat postu: Wsystko o amunicji do łuków i kusz

Zaczne od strzał strzały określają 3 główne parametry konstrukcji:
1. Długość - w zalerzności od tego czy są to strzały do dłógiego czy krótkiego łuku, długimi strzałami da siestrzelać z krótkiego łuku ale wynikają z tego modyfikatory: -1 do obrażeń, -25%zasięgu.
Krótkimi strzałami z długiego łuku strzelac sie nie da.
2. Rodzaj lotek:

-Brak lotek, takim czymś strzela sie tylko w ostateczności, mod. : -10 do US, -70% zasięg, -1 obrażenia.
-Zwykłe lotki, czyli proste piura, 2 lub 3 na strzałe, modyfikatorów brak, są tą najczęściej spotykane stzały.
-Skręcone pióra, świetna rzecz, dzięki nim srzał wiruje w locie (tak jak przygwintowanych lufach) modyfikatory: +10% zasięg, +5 US, +1 Obrażeń

A tak BTW to jest -5 US za każde 100m odległoci od celu^^

3. Rodzaj grotu:

-Normalny grot, ma kształt trapezu, bez modyfikatorów
(przebije skurznie ale kolczugi już nie)
-Grot trapezoidalny czyli taki z ''ramoinami'' paskudna sprawa bo nie ma modyfikatorów przebija skurznie jak normalny grot ale jeżeli takastrzała jest wyjmowana z ofiary w warunkach polowych to ofiara dostaje K3 obrżeń.
- P. Pancerny, tak, tak to już nie przelewki te groty w ksztaucie rąbu, dużogrubsze niż normalne mogą przebić nawet płytówke. ą wykonane ze stali niskowęglowej (co za tym idzie są makabrycznie drogie) i mogą być mocowane tylko na długich strzałach, nie mam modyfikatorów prucz ignorowania PP przeciwnika.
-Arabskie strzały półksiężycowe, dziwne groty dostępne tylko w arabii, mod: -50%zasięg, +2 obrażeń.

Z bełtami sprawa jest prostrza bo rużnią się tylko ciężarem i dzielą sie na -lekkie: do lekkich kusz (oraz do kusz skrytobujców)
- ciężkie do kusz ciężkich i najlżejszych balist.
- ! -Każda kusza strzela tylko takim bełtem jaki ma być inne zwykle spadają kawałek za kuszą....

Powered by phpBB © phpBB Group
Theme created by phpBBStyles.com