Forum RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki Strona Główna


RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki
RPG,Anime,Manga,Warhammer,StoryTelling
Odpowiedz do tematu
Propozycja na nowy system walki wręcz
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

....A miał by on działać tak obaj walczący żucają k100 liczą swoje WW minus to co wyżucili ten który ostatecznie ma więcej wygrywa i zadaje drugiemu tyle obrażej (po uwzględnieniu modyfikatorów za jedo siłe i wt przeciwenika) ile wyniosła rużnica w wyniku/10 np. jeżeli tłukło sie 2 kolesi X i Y, i X ma 40 WW, 4 siły a Y ma 35 WW, 3WT to walka jest tak że obaj rzucają k100 załużmy że X wyżucił 40 a Y 60 to daje wyniki 0 dla X i -25 Dla Y czyli Y dostaje 2 obrażeń z żutów+1 za to że ma mniej WT niż atakujący siły cowy na to??
tu można też dodać modyfikatory za konkretne rodzaje broni np. włucznie przeciwkojednoręcznym są bardzo dobre dostają modyfikator +10itp.
oczekuje komentarzy^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

hym to wymagało by dokłądnego rozpisania i zapamiętania^^. Ja mimo wszystko samoczynnie uwzględniam rodzaj broni i obrażenia w walce jakoś do tego tabel nie potrzebuje ^^ tak po prostu na zdrowy rozsądek. Ale nie jest to zły pomysł. A to co napisałeś też jest dobre.
Chociarz sys. walki w młotku też jest dobry, tylko jakoś nikt nigdy z niego w pełni nie kożysta. Na przykłąd do tej pory widziałem tylko raz jak ktoś próbował parować cios. Wygląda to w zasadzie tak samo jak opisałeś Zoltar. Więc poza drobną rużnicą wyglada to tak samo. Po prostu nikt jakoś nigdy z parowania nie korzysta i przyjmuje baty tak jak stoi ^^.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Kilka uzupełnień po przemyśleniu:
1) Jeżeli (ta sama sytuacja co ostatnio w przykładzie) X ma 2 ataki na ture a Y ma tylko 1 to rzut poruwnawczy wykonujemy 2 razy:
-pierwszy raz dokładnie tak jak w przykładzie powyżej
-drugi raz jeżeli wygra Y to nie zadaje obrażeń a po prostu liczy sie tak jakby odbił ten drugi atak
2) Jeżeli dana posteć ma uniki to rzut na unik (zr+i/2) wykonujemy po samej walce przy udanym nie dostaje obrażeń, jeżeli postac ma akrobatyke na 2 poziomie to dostaje modyikator +10 bo jest przyzwyczajony do podobnych ''lotów''
jężeli ma akrobatyke na 3 (David Belle^^) to ma modyfikator +15, i postać mająca akrobatyke na 3 poziomie może bez modyfikatora unikać broni miotającej której pociski nie mają zbyt dużej prędkości (noże, proca, żucony manień itp. , natomiast nie wlicza sie łuk, kusza i dmuchawka)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Dalsze uzupełnienia po takiej samej walce jak w przykładzie 1 jeżeli osoba ktora przegrała ma uniki to dostaje za walke obrażenia tyle ile z kości-poziom uników, taks amo działa tarcza tylko ile obroni to już zalerzy od samej tarczy, wazne jest to że jeżeli obaj walczacy mają uniki to oze sie wzajemnie znoszą, tarcze też!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wybraniec Sigmara
Gość



Nie mogę się z tobą zgodzić!! To by bylo w porządku przy starym systemie. W nowym masz do wyboru wiele akcji i umiejetności. Jako mistrz musisz je uwzględnić!Sad
osobiście styl prowadzenia walki jest obojetny przecież nie podajesz graczom:
twój test 34 trafiles, on unika 12 - uniknął - tylko naginasz i opisujesz jak ci wygodniej!! jak chcesz krzywdzic graczy to dorzucasz wrogów, jak dajesz im wygrać to ruzucasz kostką kilka razy jak się zmianiała sytuacja i dajesz wyczerpujący opis. Wg mnie w ten sposób skraca sie walke (w granicach rozsądku) i daje sie graczom dużą satysfakcję.
Propozycja na nowy system walki wręcz
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu