Forum RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki Strona Główna


RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki
RPG,Anime,Manga,Warhammer,StoryTelling
Odpowiedz do tematu
system skilli
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Muahahahha tja sam go wymyśliłem i on działa normalnie jestem z siebie dumny....
działa to tak że każdy skill oprucz tych typu bardzo silnyitp. mają 3 poziomy kolejno:
1) Amatorski - nauczyc sie można poprostu używając tej umiejętności jeśli sie jej nie manp. gracz który uratował się z tonącego statku może nauczyć sie pływania na 1 poziomie kosztujeto jedyne 50 pd (mój oprawca sie tak akrobatyki nauczył)
2) Zawodowy - poziom typowy dla ludzi którzy żyją z tej umiejętności np. przeciętyny medyk ma opatrywanie ran na 2 poziomie. uczyć cię może tego ktokowliek kto ma już daną miejętnoć na 2 poziomie za 150 pd
3) Mistrz - Po prostu ktoś kto w danej dziedzinie umie więcej niż umień teoretycznie można np. Mistrz akrobatyki może biegać 10m po ścianie itp.
Nauczyć sie na 3 lvl można albo za 300pd od innego Mistrza albo jeżeli dokona sie jakiegoś cudu daną umiejętnością np. rozwali demona trucizną zrobioną z tego co bylo pod ręką....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

jak rozumiem 1) poziom modyfikator -5 do rzutu? czy 0. 2) to prawie napewno +10 a 3) +20 a może sie mylę wytłumacz to dokładniej??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Oj przepraszam faktycznie zapomniałem modyfikatory do rzutów na poziom:
1) -5
2) +10
3) +30


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

3) +30 moim zdaniem +20 w zupełności wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Jak jest mistrz to moze być +30 bo:
- i tak jak jest coś makabrycznie trudnego to dochodzi modyfikator za stopień trudności
- 300 pd na nauke to wystarczająca rekompensata tego modyfikatora
- Master to master i tyle^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

no nie wiem. mim zdaniem to za duże dopingowanie postaci. ^^ A jak się tego uzyje to już zresztą i tak zależy od danego GM-a ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Charuz nam zara spór rozstrzygnie^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wybraniec Sigmara
Gość



Co tu rozstrzygać! Black Industries już to zrobili. Umiejętności mają 3 poziomy. 1)oznacza że wogóle możesz używać umiejętności (np uniki) 2) masz +10 i za 3) +20 do testu na uniki. Co do kwestii etymologii to w zupełności sie zgadzam: Amator, Zawodowiec, Mistrz. Jest to i tak spore przypakowanie! Weźcie pod uwagę np. specjalna broń dwureczna za 200 PD jestem o 4 rozwiniecia do przodu (+20 anie o 10 jak w normalnych statsach),nawet przy parowaniu!!
Uważam że system ten odwzorowuje specjalizacje w umiejętnościach. Kwestia tylko aby BG nie dostawał za dużo PD;-)
system skilli
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu