Forum RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki Strona Główna


RPGAnimeWarhammerStorytellingRozmówki
RPG,Anime,Manga,Warhammer,StoryTelling
Odpowiedz do tematu
Wsystko o amunicji do łuków i kusz
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Zaczne od strzał strzały określają 3 główne parametry konstrukcji:
1. Długość - w zalerzności od tego czy są to strzały do dłógiego czy krótkiego łuku, długimi strzałami da siestrzelać z krótkiego łuku ale wynikają z tego modyfikatory: -1 do obrażeń, -25%zasięgu.
Krótkimi strzałami z długiego łuku strzelac sie nie da.
2. Rodzaj lotek:

-Brak lotek, takim czymś strzela sie tylko w ostateczności, mod. : -10 do US, -70% zasięg, -1 obrażenia.
-Zwykłe lotki, czyli proste piura, 2 lub 3 na strzałe, modyfikatorów brak, są tą najczęściej spotykane stzały.
-Skręcone pióra, świetna rzecz, dzięki nim srzał wiruje w locie (tak jak przygwintowanych lufach) modyfikatory: +10% zasięg, +5 US, +1 Obrażeń

A tak BTW to jest -5 US za każde 100m odległoci od celu^^

3. Rodzaj grotu:

-Normalny grot, ma kształt trapezu, bez modyfikatorów
(przebije skurznie ale kolczugi już nie)
-Grot trapezoidalny czyli taki z ''ramoinami'' paskudna sprawa bo nie ma modyfikatorów przebija skurznie jak normalny grot ale jeżeli takastrzała jest wyjmowana z ofiary w warunkach polowych to ofiara dostaje K3 obrżeń.
- P. Pancerny, tak, tak to już nie przelewki te groty w ksztaucie rąbu, dużogrubsze niż normalne mogą przebić nawet płytówke. ą wykonane ze stali niskowęglowej (co za tym idzie są makabrycznie drogie) i mogą być mocowane tylko na długich strzałach, nie mam modyfikatorów prucz ignorowania PP przeciwnika.
-Arabskie strzały półksiężycowe, dziwne groty dostępne tylko w arabii, mod: -50%zasięg, +2 obrażeń.

Z bełtami sprawa jest prostrza bo rużnią się tylko ciężarem i dzielą sie na -lekkie: do lekkich kusz (oraz do kusz skrytobujców)
- ciężkie do kusz ciężkich i najlżejszych balist.
- ! -Każda kusza strzela tylko takim bełtem jaki ma być inne zwykle spadają kawałek za kuszą....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

I'm really impressed ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość




nieźle! też kopiujęSmile
Michae
Wierny


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtond =)

Do strzał można by dodać ogłuszające (z woreczkiem z piaskiem na końcu, potrzebna by była np. umiejętność ogłuszanie do ich użycia) i
strzały do przecinania lin.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zoltar226
Gorąco Wierzący


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Metropolia Wojkowice

Tak Michale zaraz dopiszemy wedle życznia
inne groty:
-worek z piskiem zasiąg -65% obrażenia 1 (zawsze, obuchowe) Szansa na ogłuszenie 40-99% w zależności od jakości stzały^^
-Podpalona szmata zamiast grotu zasięg - 30% obrażenia 1 (zawsze, obuchowe)+K6 od ognia
-Podpalona szmatka za grotem: zasięg -25% obrażenia jak od grotu+K3 od ognia
-Strzała z kotwiczką : zasięg 50%, obrażenia k2-1 obuchowe:D
-Grot krzyżowy do przecinania lin: zasięg 80%, obrażnie K3
-Grot świecący: zasięg 100% obrażenia K4, świeci^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michae
Wierny


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stamtond =)

Jeśli ktoś miałby problemy z wyobraźnią, załączam obrazek pomocniczy.

[link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie da się go zamieścić więc po prostu kliknijcie linka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zuy
Bóg


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Metropolia Psary

heh nieźle musze wreszcie skonczyć mój artukuł o magii bo coś czuję że zostaję w tyle ^^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wsystko o amunicji do łuków i kusz
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu